BUSY DAYS

idag har jag ännu en välplanerad dag framför mig :)) började med frukostsmoothie och 60 minuter powerwalk (följde em till skolan och gick sedan hem igen). sedan har jag pratat i tele med hobbe, duschat, pratat mer med hobbe, packat väskan och väntat på mamma, som är ca 30 minuter försenad. men nu är hon på gång iaf, så snart ska jag ut och göra vägarna osäkra (6) hehe (;

framåt 12.30 ska jag simma med ronja på vattenpalatset. får dra i mig en naturdiet caffé latte innan det. sedan blir det troligtvis lite relax efter det (y. möjligtvis en fika också om vi känner för det ... dock är det endast té som gäller för mig nu, varken kaffe, chai eller varm choklad är att tänka på! :pPpp runt 14.00 möter jag nog upp em och så ska vi hem och hämta kläder för att åka och träna på varsitt håll :)

ikväll ska vi äta pasta, kyckling och dragonsås! längtar :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0