IF I COULD DREAM

har spenderat mer av min lediga tid på min lånade bok än min nya dator! det är ju nästan skamligt :p men nu har jag, tillslut, efter 100 sidors läsning lagt boken åt sidan en stund för att utforska min dator och få ordning på den precis som jag vill ha den. deras slogan gör sig påmind! "hp - datorn är personlig igen" ;) hehe.

dagen har varit lugn :)) tog en "sovmorgon" ... vaknade 08.00, gick ut i vardagsrummet och somnade om på soffan, vaknade av klockan som ringde 10.00. sedan kikade jag senaste avsnittet av 'kenza & tyra show' som jag inte hunnit se ännu, innan jag gjorde i ordning frukost. det blev havregrynsgröt med keso, lingonsylt och mjölk idag. sedan skjutsade papsen mig in till stan, där jag mötte emelie och så tog vi en promenad hem till henne och sedan vidare till sportlife. det blev ett hårt bröst, mage, rygg pass. riktigt skönt! sedan solade och duschade vi och tog sällskap hem till henne innan jag tog bussen till jobbet 15.06. tog sedan en promenad och var hemma runt 17.00 (:

sedan har jag bara slappat (a) legat på soffan och läst, druckit min proteinshake. inte mer än så ... emelie slutar jobbet 21.00 och ska höra av sig då. jag tror det blir en lugn hemmakväll, men kanske vore mysigt med en kvällsfika på strandgatan :)) borde väl egentligen äta någon 'mat' sedan också. vi får se! det beror på hur mycket mer energi jag känner att jag behöver idag. försöker ju ligga på så mycket underskott som möjligt nu!

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0