SOBER IS THE NEW BLACK

haha :D galet hur kul jag och mitt hjärta kan ha, utan alkohol! igår åt jag middag med papsen och pia innan em kom och hämtade mig (: så drog vi till albin där han och sacka förade lite smått, drog med dom ut och släppte dom sedan vid meza. tog en sväng och bestämde oss sedan för att också dra dit. så vi spenderade det mesta av tiden mellan 23.30 och 02.00 där. dansade, pratade med folk och sådär.

när det stängde följde vi en hungrig albin till subway innan vi hämtade bilen. sedan hämtade vi albin + ciao och timmy. drog på efterfest hos malin med en hel del folk. riktigt trevligt! vi blev så gott som sist kvar. men när klockan blev 05.30 lämnade vi albin, timmy, ciao, teddy och malin för att åka hem till våran sängar. jag somnade snabbare än någonsin tror jag, och vaknade inte förrän strax innan 15.00 ;o mitt dygn är 12 timmar framflyttat .... höhöhö. men men.

nu har jag druckit en naturdiet caffé latte till 'frukost'. emelie kommer om en liten stund, och idag ska vi prova på det nya passet på sportlife - indoor walking. det blir nog roligt :D

hoppas på att någonting kul är på gång ikväll! annars får vi väl styra upp det på egen hand. dock ska jag se till att vända tillbaka dygnet och komma upp i normal tid imorgon, dvs absolut senast 10.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0