WHEN I HEAR YOUR VOICE

var på biblioteket med m innan träningenidag :) lånade med mig 'när jag hör din röst' eftersom jag bara hade 10 sidor kvar i 'om jag kunde drömma'. dom läste jag på vägen hem efter det härliga gympasset inkl. promenad. nu ligger jag på soffan och läser efter en härlig dusch med peeling, rakning och ansiktsmask + b.u.s. insmörjning.

dessutom förbereder jag en sen middag. jordnötssåsen står och puttrar på spisen, medans kycklingen tinas i mikron. till det blir den nudlar och wolkgrönsaker! emelie kommer ca 21.40, och bad mig så snällt om att ha maten färdig då hon kommer utsvulten direkt från jobbet :p jag är inte långt ifrån utsvulten jag heller ärligt talat, så det ska bli riktigt gott med lite riktig mat i magen.

back to twilight .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0