BRUNCH AND LAUNDRY


kommer vara en väldigt mätt tjej när jag fått (om jag får) i mig det här ;pPpp
men tänkte att den här dagen ska bli bättre än gårdagen då jag mådde fruktansvärt dåligt eftersom jag inte åt mer än 2 knäckebröd m. ett glas kaffe till frukost 10.30 och 2 knäckebröd m. ett glas kaffe till lunch 13.30 innan jag drog ut med albin. var tvungen att ta en macka när vi kom hem till honom ca 18.30 i väntan på alla ♥ dag middagen vi lagade och åt 20.00 någon gång. jag, albin, elina och sakarias var det som åt. sedan slappade vi på soffan innan vi drog ut en stund, för att upptäcka att det fortfarande inte händer någonting i den här staden och åkte hem (;

idag har jag tvättid 11.30-15.00. det känns en aning överflödigt med tanke på att jag knappt hade någonting att tvätta, men nu är två halvfulla maskiner igång där nere iaf .... tror t.o.m. att det är dags att slänga över det i tumlaren ;o jag får väl pausa frukosten och kila ner då -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0