CRAZY SATURDAY NIGHT

en av dom mer bra lördagskvällarna detta året ..... konstigt nog. började lugnt med tacos och melodifestivalen med syster och billy. sedan flummade vi ett par timmar innan vi bestämde oss för att kolla läget i sjuntorp. drack en grogg och sedan var vi på väg, jag gjorde joel sällskap dit, medans erica och billy åkte ihop.

förstod av första anblicken att det spårat ur. albin som spenderat en längre tid på toaletten blev hemkörd av joel, medans jag letade efter timmy och försökte hålla koll på en dretfull sakarias. han och linus hade jordnötskalas och låg och sprattlade som fiskar på golvet i kampen att stå på benen. sedan drog bråken igång, ett efter ett. häflten slogs, andra hälften kämpade med att hålla isär och dra undan sina kompisar. till slut skingrade sig folk och snart var jag, roob och johan dom sista kvar i väntan på joel och timmy. timmy som hade sin jacka inlåst i albins bil fick följa med och däcka på min soffa. sedan kom erica och billy, så vi spenderade resterande vaken tid tillsammans i mitt kök. 05.30 slocknade jag till timmys och ericas snarkande (:

hoppade in i duschen 12.35. 13.00 var jag, syster och papsen på plats hos farmor för söndagsfika. blev kvar drygt 1 timma, sedan gjorde jag dom sällskap i affären innan dom släppte av mig hemma. nu sitter jag i köket och lyssnar på musik, funderar på vad dagen ska gå åt till och ska nog börja med att ta hand om mina naglar :p


ett gott skratt mellan mig, syster och billy igår kväll:


erica pratar i telefon med pappa:

erica:
krogen?
jag:
vi ska inte på krogen?
erica:
näää ...
jag:
ska pappa på krogen?
erica:
näää ...
jag:
vem ska på krogen?
erica:
näää ...
jag:
jaha, näää! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0