ONE OF THOSE DREAMS

vaknade precis för tredje gången. första gången var redan vid 07 någonting imorse, lillebror tände tvn för att kolla på barnprogram och jag somnade om, vaknade åter igen vid 09 av att han ville ha frukost, snart sa jag och somnade om ..... hahaha. nu har jag satt mig upp för att inte somna om, men nu är han halvfull med snacks och godis som fortf stod framme sedan igår. frukosten får helt enkelt vänta en stund till.

min ursäkt för att somna om "hela tiden" är en dröm. jag hataaaar när man har drömmar som man inget hellre vill än stanna kvar i :/ jag har turligt nog någon slags förmåga att till viss del styra mina drömmar, så blir jag väckt/vaknar, så kan jag ganska lätt gå tillbaka till drömmen när jag somnar igen ;p

idag har vi inte riktigt någonting planerat. jag ska jobba ca 14.00-17.00, så förhoppningsvis kommer albinsom han erbjöd sig hålla victor sällskap medan jag och m är på bio ;) idag ska vi se på 'trassel', som vi pratat om ett flertal veckor tillbaka. ska bli riktigt kul att se den nu! :) victor vill ta en promenad efter frukost. så så blir det nog (y.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0