OTHER PLANS

må hända att denna bloggen hamnar lite ½ åt sidan ett tag. har nya val gjorda, nya vägar att följa och nya mål att nå! eventuellt någonting som kommer att visas mer utåt längre fram.

idag har jag kört zumba! här hemma med hjälp av zumba dvd. så jäkla skoj (: antar att jag kommer köra hårt på det ett tag framöver. och så hoppas jag att temperaturen utomhus går upp lite snart, så jag får lite motivation till långa, härliga morgonpromenader!! :o dessutom är det någon läcka i värmesystemet, så lägenheten är galet kall. fryser snart fast :s inget vidare, men förhoppningsvis snart ordnat.

nu sitter jag och väntar på albin. vi ska ta en fika på espressohouse, och så vill jag kolla tapeter, men det vet jag inte om vi hinner nu. har ingen aning om när det stänger. men men ..... ska nog värma en kopp te medans jag väntar, för att få upp värmen lite. sitter redan med dubbla lager leggings och strumpor, tre tröjor och halsduk :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0