TANGLED

nu är jag hemma igen efter bio med m och lite solning på vägen hem. lillebror är och bowlar med syster. albin erbjöd sig att passa honom medans jag jobbade, men sedan kände han uppenbarligen för båtmässa i göteborg ist. men som tur var löste det ju sig ändå!


lillebror imorse

eftersom jag luktar solarium ska jag snart ta en dusch. men innan det tänkte jag städa lite och luska ut vad det blir för mat ikväll. förhoppningsvis stannar även syster min kvar här inatt (victor blir kvar till imorgon), så jag funderar på om vi kanske ska beställa hem pizza (; uuuuuuuuuuuusch! x 1 000 vilken dålig vecka det här har varit :| alkohol, onyttig mat, godis i mängder och brist på träning ... det känns inget vidare, men jag har nu trots ångesten bestämt mig för att inte bry mig förrän söndagen är förbi. jag behöver lite avslappning med tanke på allt trubbel den senaste tiden -.- att unna sig kallas det (a) haha.

upp med volymen och så fram med trasa, dammsugare och skurhink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0