WITH A GLASS OF COFFEE

försöker tvinga ut obehaget som sitter kvar från drömmen. sitter i köket med ett glas nybryggt kaffe och en skål hälsoyoghurt, lite müsli, en skvätt fun light, hallon/blåbär och kanel :) ca 11.00 ska jag vara hos sonja, så har ganska gott om tid eftersom det tar drygt 10 minuter för mig att gå dit ;p fast iofs skadar det inte att komma tidigare heller. nu kom jag på att jag glömde strö på linfrön!! haha. får göra det .....


DAGENS PLANER:

  • frukost + kaffe.
  • promenad till gammelmormor.
  • städning/handling/rulla hår/lunch.
  • träning med babbi (?)
  • skriva ut och skicka papper till försäkringsbolaget.
  • få hjälp av lillasyster med löshår och färgning (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0