LAUNDRY MORNING

07.00 var jag tvungen att släpa mig upp ur sängen imorse. lättare sagt än gjort, men det gick! åkte ner i tvättstugan och startade maskinerna för att sedan åka tillbaka upp till sängen. satte på 'vakna med the voice' som höll mig vaken en stund innan jag somnade om igen, väcktes igen av klockan 07.40, men räknade lite och bestämde mig för att ställa fram den till 08.20, då jag hade gott om tid ändå. nu har jag vart nere och slängt tvätt till tumlaren och laddat två nya maskiner.

när jag kom tillbaka var kaffet klart att servera. så hobbe som sover över här inatt sitter i vardagsrummet med sin dator, medans jag sitter vid mitt nya köksbord ... vore ju förargligt om jag inte använder det, nu när det kommer vara orsaken till min pengabrist inom närmsta veckorna :p


frukostdags :) träning med ludde sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0