MONDAY MORNING

sitter på sängkanten och läser en massa 'bra' info kring träning, kost och hälsa. har varvat ner lite och väntat på att näsblodet som satte igång när jag hängde tvätt ska stanna innan det är dags för frukost.

har kört på högt tempo den här morgonen.
klockan ringde 08.00. jag klev upp ovanligt lätt (y) städade i köket, laddade kaffebryggaren, startade en maskin med tvätt och tog till sist en kopp kaffe innan jag begav mig ut på isen. 60 minuter powerwalk runt sylte/skoftebyn blev det! det känns tråkigt att man inte kommer ihåg hur sköööönt det är förrän man väl är ute i den friska luften och märker hur omgivningen blir ljusare och ljusare. morgonpromenader är underskattade. jag vet att det knappt finns någonting bättre än att ligga kvar under det varma täcket och snooza. men ärligt talat. syre, solljus och endorfiner är bättre ;) längtar tills våren och sommaren kommer!!

nu ska jag ta tag i den där frukosten ;) 11.36 går bussen in till stan. ett ryggpass står på schemat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0