THE DAY AFTER

grym kväll på lipz igår! :D detaljer är onödiga, men kan sammanfatta allt mycket kort. förfest hos mig med albin, simon, elina och sacka. promenerade till stan ca 23.00, stod drygt 30  minuter i kö innan vi (- sacka) kom in, träffade bollen som bjöd på shot och drink, kramade om födelsedagsbarnen - bl.a goingen iza som jag inte träffat på en eviiiighet, dansade mindre än vanligt men körde gärnet med ronja ett par minuter iaf (; drog jägerbomb med ett rejält gäng (gryyyymt!), hade lite nöjesdödande småbråk med ludde och kvällen slutade med en misslyckad planering av efterfest med pos (simon & selin).



vaknade 09.00 imorse och simon ringde strax efter. han kom hit för att vila upp sig efter en natt i fyllecell (för 5e gången!!). jag åkte och storhandlade i sällskap av papsen. det blev mat för lite över 1 600;-, så förmodligen ska jag klara mig på det ett tag. sedan mer softilation hos mig. hobbe kom och hängde en stund innan albin hämtade mig för en tur till norra björke där jag köpte mig ett barbord + 4 stolar till köket. har inte fått upp det än, utan får hjälp av albin med det imorgon bitti, men det kommer nog bli kanon (y.

nu har jag precis bränt sista energin på en storstädning. plockade undan simons pizzakartong, ölflaskor, diskade, dammsög, dammtorkade, dammsög och skurade golven. så nu känns det rent och fräsch igen! bara nytvättade sängkläder som saknas :/ saknar tvättmaskin .......... men men.

ska alldeles strax (så snart jag orkar) hoppa in i duschen. när jag känner mig klar där och redo för matlagning ska det bli bakad potatis m. räkor, räkröra och vitlöksbröd. till det förväntar jag mig en bra film (eller O.C. maraton ;p) lite gott - vilket lutar åt antingen mörk choklad, grönsaker och dip eller naturgodis. eller helt enkelt rubbet ;D moahaha.

ha en bra kväll! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0