THE NEXT MORNING

godmorgon. redan 07.00 ringde min klocka idag ;o det kändes sådär i just den stunden (ville gärna somna om), men jag satte på 'vakna med the voice', tände några doftljus och satte på kaffe så nu börjar jag piggna till liiiite :p dagen är ganska så planerad från början till slut. tänkte ta mig an timmen på crosstrainern som ludde gett mig. (timmen alltså, inte crisstrainern :/), men eftersom sportlife öppnar 10.00 idag, så blir det nog 30 min sol på meddo innan, eftersom jag ändå har så pass mycket tid över innan dess :)

nu ska jag dricka mitt kaffe och komma igång! efter träningen har jag lite oplanerad tid innan jag ska jobba/träna .. och ikväll ska en massa folk ut, behöver egentligen inte nämna lipz, men jag gör det ändå, så jag kanske hamnar där som nyktert sällskap om jag inte har någonting bättre för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0