HOW WOULD IT BE

godmorgon! för 60 snabba minuter sedan ;p sitter nersjunken i soffan med datorn i knät. lillebror som sov över här hos mig inatt sitter och spelar xbox. har serverat honom 2 toasts + ett glas oboy till frukost. själv har jag inte fått i mig mer än lite mixad vattenmelon och då ½ cigg (= 1 hel ;D) (y. hur sooooom helstttt. idag är ingenting planerat (längre). skulle hälsat på farmor nu på förmiddagen, ev. eftermiddagen beroende på om pappa skulle hinna hem i lagom tid, men han föreslog att vi skulle ta det imorgon istället, så jag har precis ringt farmor och bokat om det :)

kvällen förväntas tillbringas inne i stan. pappa ville in för att kika på smygstarten av 'fallens dagar' och ta någon öl. jag, han och pia blir det nog :D ska ut och ta en ciggilur nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0