DREAM A LITTLE DREAM OF ME


har varit fruktansvärt bakis idag :s
kom inte upp ur sängen förrän strax innan 15.00 då jag och albin åkte in till stan för att äta buffé på thai singbar med papsen och lillasyster (: kröp ner i sängen igen så fort vi kom hem och kollade på 90210 (ny favoritserie!) tills dennis, emil och kenny + patrik kom vid 20.00. blev en sväng till affären och sedan tände vi grillen! pillade i mig några champinjoner, lite sparris och en bit majskolv innan jag släpade mig upp för trappan och drog täcket över huvudet igen.

ska se ett par avsnitt 90210 till innan jag somnar tänkte jag. imorgon ska jag ringa och boka camping för midsommar helgen. blir 'siviks campinig' i lysekil med albin, timmy, dennis, emil, fredrik, stampe, kenny, krus, tommy, patrik och jimmy. förhoppningsvis blir det fler som hakar på! ;) sedan ska det planeras (sovplatser, mat osv...). torsdag kväll ska vi åka, om planerna följs. åh, vad jag älskar mina underbara vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0