ON MY WAAAAAY!

vaknade redan 08.30 idag av att telefonen plingade. svarade på ett par sms och tänkte somna om, men så fort jag stängde ögonen ringde farmor. spelade pigg genom hela samtalet och gjorde sedan ett nytt försök. då ringde uddevallas halkbana, jag fick en tid imorgon 12.15 pga en avbokning! :D skulle egentligen fått vänta till augusti!!! blev jätteglad ett par minuter. sedan kom nervositeten ... nu har jag sovit ett par timmar till och ätit lite favoritwok till 'frukost'. känner ingen särskild gjärde inför morgondagen, samtidigt som jag självklart är nöjd. hoppas det flyter p åbra bara. tänkte skippa nervositeten helt och hållet, men får väl se hur det går med det.

idag är jag på samma humör som igår. inte direkt dåligt, utan det är helt enkelt allt annat som är det. dåligt alltså :/ men jag förstår inte varför. bortsett från riskutbildningen imorgon, får jag 5 000 som hjälp till körkortet av papsen som drog in högvinsten på travet i helgen. samt att daniel på lipz ska skicka hem ett vip-kort till mig (y. mycket bra saker på samma gång :} men som alltid .. suck .... så tar "dåliga" saker lätt över.

behöver gå till kiosken och köpa cigarettet. men orkar inte - jobbiga dryga 100 meter? nej, men beror mest på att jag inte orkar klä på mig. har bara dragit på mig patriks stickade oversize-hood (som börjar bli en vana) ;p den är så fin och mysig! hur som helst. ska gå och köpa cigaretter, arbeta ut inställningen att allt är dåligt och tråkigt och försöka klura ut någon duglit sysselsättning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0