ORGANISED

klev upp någon gång efter klockan just passerat 11.00 :) började samla ihop all tvätt som täckt mitt rum i ett par veckor nu ... fick mitt i allt för mig att möblera. så nu är det gjort. albin fick dessutom en till garderob (om jag önskar att jag hade film på när jag flyttade den, jag är otroligt ;p), + databordet som vi pratat om att flytta allt för länge nu :p dock ser mitt rum enormt ut nu! känns nästan för tomt, trots att jag har en säng, dubbelgarderob, skåp, nattduksbord, soffbord, fotölj, spegel och väggskåp :s säkert bara ovant.

har ätit 2 cream cheese/kalkon knäckisar precis! plockade med mig dom upp på rummet efter att ha startat en maskin med mörk tvätt. flyttade ut michelangelo (albins sköldpadda) i hallen också. tänkte att han får mer uppmärksamhet och solljus där :)

nu väntar jag på m, som sa till mig komma in på fb 13.00 -.- dvs sedan 13 minuter tillbaka. funderar på att fortsätta med 'nyttogörat' ist ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0