BE NOT AFRAID OF GOING SLOWLY, BE AFRAID OF STANDING STILL

ringde 'elmbys trafikskola' gång på gång idag. inget svar :/ får försöka igen imorgon! har ändå fått dagen att rulla på ... var uppe till sent inatt imorse. sov ett par timmar och sedan kom lillasyster hit. åkte till henne och sedan till vänersborg. började mitt 'mission cleaning' hos r & c. drygt 2 timmar gick åt till att plocka/slänga skräp, samla ihop kvitton, starta en tvätt- och diskmaskin. får fortsätta imorgon, om jag hinner (:

sedan solade jag 24 min på meddo. träffade kusin i stan, tog bussen hem till sylte. käkade pizza och kollade på 'pirates of the carribean'. pluggade lite teori, hade ett par intressanta konversationer över ett gäng cigaretter (+ cigarr) ... sedan tog jag en dusch och han gick till bussen strax innan 22.00 :p

nu äter jag glass och kollar på '500 days of summer'. känner mig lite ensam ... men beror nog mest på ovana. trots allt ganska skönt :} men var mysigare inatt!

imorgon blir det jobb, tatuering och städ. hihi. nåväl, dags att fylla på glasskålen och återgå till filmen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0