DINNER AND MOVIE WITH MY SWEETHEART

har tvättat och städat heeela dagen. bortsett från lite kaffe och melon, ett par cigg och en film med kusin! ;p nu väntar jag på att albins powernap ska ta slut så han kan ta sin dusch och bege sig mot biltema (därmed får jag skjuts in till stan). ska till meddo och sola en stund innan jag möter ronja på o'learys 18.45. tänkte prova deras räksallad :D ca 200 kr (!!) men hoppas den är värd det ;) sedan far vi iväg till vänersborg för att gå på premiären av 'baksmällan II'. förväntansfull! :DD

har dessutom antagit mig att ta hand om hennes och christians kattbebisar medans dom (åååh, är fortfarande arg/avundsjuk för att hon har pojkvän och blir bjuden!!) är i alanya :) + jag ska börja städa hos dom. haha.

det är väl vad den här dagen har att erbjuda. får se hur kvällen efter bion blir. det vet man aldrig ;o hihi. nu ska jag ut och ta en cigg till 'gyllene tider' innan jag börjar göra mig klar för att åka :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0