FIGHT AGAINST THE HOURS

har inte varit något vidare lycklig idag. har kommit in i en mindre 'glad' period nu. dvs - vill inte gå upp ur sängen, ingen matlust och blir därmed lätt illamående, får huvudvärk ... har ingen motivation till träning, känns jobbigt att träffa folk. ingenting känns som det brukar med andra ord. men jag har tagit mig igenom dagen skapligt bra trots allt det där! :} efter 3 vakna timmar i sängen (vaknade 9, gick upp 12) skar jag upp lite vattenmelon och tog en, två morgoncigg på den blåsiga, blöta altanen innan jag ringde min kusin och bestämde att vi skulle ses i stan 13.10 :)

träffade honom en stund. åkte till sylte och hälsade på hos fröbbe. väntade på nathalie som dök upp ganska snart. drack upp kaffet fröbbe bjöd på, tog en cigg och sa sedan hejdå till folket där för att ta en fika på espresso house, där även ronja gjorde oss sällskap en stund innan hon skulle iväg och äta med christian. nathalie körde hem mig till halvorstorp. drog på mig bobdressen och gottade mig i soffan med lite vattenmelon innan albin kom hem med sin nya van. blev lite premiäråkning innan jobbet.

satt drygt 3 timmar i vargöns kyrka med m. först seg gudstjänst m. bröd och vin innan det bjöds på frukt, popcorn, dricka och salta pinnar. jag höll mig till melon och jordgubbar (y) sista 1½ timman var det lite olika lekar, som jag hellre kolla på från utsidan lekringen :p haha. christina hämtade oss strax innan 21.30.

gjorde i ordning lite kvällsmat när jag kom hem. kokade 2 ägg och gjorde mina favoritknäckisar med creamcheese och kalkonbröst. blev dock proppmätt av äggen, så fick lägga knäckisarna i kylen. en chaite blev det också. mums!

nu lutar det åt läggdags inom närmsta timmen. är trött och känner inte för att sitta och deppa ner mig mer än såhär.

imorgon ska jag nog träffa min goa kusin igen :D !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0