NICE WEEK

började veckan med att träffa mina kära favoriter! hannah ringde och ville ses, så jag studsade efter 30 minuters slumrade upp ur sängen för att piggna till i duschen. klädde på mig och städade i ordning i köket efter gårkvällens grillning med hemma laget :D sedan åkte vi en sväng till natti natti för att kika på soffa till hennes blivande krypin (: sedan blev det fontana-kycklingsallad hemma hos lillasyster innan vi åkte till meddo där jag och ronja solade ;p en fika på espresso och lite shopping (för hannah och ronja) blev det sedan. efter att albin kikat på ronjas bromskivor som vi misstänkte låg emot skiljdes vi åt. ronja och hannah åt varsitt håll. jag och lillasyster lagade och åt lite mat hemma. blev ugnsstekt kyckling och wokgrönsaker för mig. så nu slöar vi i soffan. mätta och belåtna!

skulle tränat med hanna vid 19, men skippar det pga mitt förbaskade knä (som jag vrickade igår) och viss slöhet :/ föredrar verkligen att träna på förmiddagen .. då blir det mer garanterat gjort ;o hehe. hinner alltid tappa lusten och orken under dagen :s men men ...

blir nog en solning till, samt fika ev. istället :) men en stund kvar, så blir väl mest soffhäng tills dess. känner för film och mys resten av kvällen (; mmmm .....

imorgon väntar tisdag. ska träffa sötis nathalie över en fika. eftermiddagen består av jobb, antar jag. brukar vara tisdag och torsdag. sedan inte mer planerat.

onsdag blir mysig! tänkte prova räksalladen på o'learys och där efter gå på bio (baksmällan II) med ronja :D hoppas den är minst lika bra som den första.

därefter kommer torsdag ..... för dom som inte visste det ;p städning hos farmor 11.00 som vanligt. träning (?) och sedan mycket troligt jobb. hoppas jag håller mig fast vid beslutet skippa lipz -.- höhö. istället blir det nog myskväll med min hannah :))

fredagen blir nog lugn. troligtvis träning. fika med kusin, på hans bekostnad ;D resterande tid av dagen är obestämd nu ...

på lördag är det cruising här i trollhättan. antar att det blir lite alkoholintag då :p hihi. återstår att se, men tveksamt att det inte slutar så ;o hur som helst en KANONVECKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0