DET ÄR JAG

usch, jag känner mig jätte rastlös. varför blir det alltid såhär ? jag sa godnatt för ett bra tag sen nu. men jag har inte ens gått upp på mitt rum än x| jag är komplicerad, även för mig själv .. jag tror att jag är ganska svår egentligen .. och jag som tycker att andra är svåra att förstå sig på. men om jag sitter och tänker efter, tror jag inte ens jag förstår mig själv ibland. och skulle nog verkligen inte göra det om jag var någon annan. ibland kan jag tänka på saker och ting, riktigt riktigt djupt ! jag vet inte varför. men jag är en ganska djup människa. jag lägger ner mycket energi på att tänka på saker, vare sig det är nödvändigt eller inte. jag gillar bara att fundera tror jag. fantisera och försöka göra det bästa av alla situationer. fast oftast slutar det med att jag blir deprimerad bara, ofta över småsaker också. det är lite jobbigt. hum .. jag ska försöka tänka mindre (Y) leva mitt liv, och bara ha det bra. för det har jag. idag, kanske inte imorgon .. men jag hoppas det. för jag trivs men mitt liv som det känns just nu :) jag har dom bästa människorna som kan tänkas i min omgivning, i stort sett allt är perfekt ! att känna så är ovärderligt. därför ska jag ta vara på det nu. och hedanefter - så ska jag försöka tänka på det, när saker inte är alls speciellt bra. för det blir bättre .. det blir det alltid ! och det har jag lärt mig av erfarenheter. för jag, jag kan vara ledsen jag, ohja ! och sur, arg och bara allmänt omöjlig och envis xD haha, jag är nog en aning omöjlig jag. men det får folk leva med helt enkelt, för jag är jag, precis så som jag är ! och jag tänker aldrig ändra på mig för någon annans skull än min egen.

Kommentarer
Postat av: Katariina

Känner igen mig sååå väl!

2008-09-18 @ 10:31:03
URL: http://meanballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0