INATT JAG DRÖMDE

har börjat fundera lite på det här med drömtydning. ofta så drömmer man ju väldigt konstiga saker, som man inte riktigt kan förstå hur det kommer till i huvudet .. jag vaknade tidigt imorse av en hemsk och underlig dröm. kommer inte ihåg allt i detalj ; det brann i köket - från ugnen. när jag vaknade ville jag kolla upp vad drömmen betydde, men jag somnade om och lät det vänta till senare. nu kom jag på det och sökte på google. hamnade på den här sidan. har lite svårt att hitta just rätt tydning. men det brann ju, tror det var på grund av en bränd kladdkaka. vilket också känns lite kusligt eftersom jag tänkt baka en kladdkaka idag ;o hm .. hela köket var mörkt av rök, men det mest konstiga var att när vi fått släckt elden med en brandsläckare så syndes det knappt att det brunnit där .....
  • se brinna sotig med mycket rök: den du älskar är bunden av en annan.
önska att jag kunde komma ihåg mer av mina drömmar. fast iofs så är det väl precis som med horoskop. mest påhittat för att finnas till i roande syfte. men jag tror på något sätt på det ändå. för ofta slår det inte fel. det brukar ju stämma på ett eller annat sätt? jaja, nog om det.



nu har jag precis fått bränt min skiva. frispråkarn, chester see, enrique iglesias, lorentz& m.sakarias, johan vega, taylor swift, adam tensta m.fl :) jag har druckit en massa vatten nu på morgonen. har hört att det är bra för fettförbränningen och jag ska snart ta en rask promenad! efter det blir det havregrynsgröt till frukost! nu SKA jag ta tag i min kropp.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: anki

tack gumman! :) allt bra med dig?

2009-04-28 @ 12:26:01
URL: http://a900404.blogg.se/
Postat av: millie

vilken fin piercing du har :)

2009-04-28 @ 12:27:32
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: anki

samma här! :D

2009-04-28 @ 12:37:56
URL: http://a900404.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0