LOST IN MYSELF

panikångeeeest!
jag har inte gjort någonting överhuvudtaget. det har varit en dag full med rastlöshet, kreativitetsbrist och ångest.. öppnar kylskåpet om och om igen, äta känns som ett tidsfördriv. men jag tvingar mig själv att INTE äta hela tiden! jag går därifrån, känner för att gråta. slänger mig i soffan igen. vill inte ha suget efter att småäta hela tiden. chips, godis, dricka, fetaost, glass, kladdkaka, rostad macka. nej nej! har dock ätit upp kladdkakan, druckit 1½ liter vatten och vart väldigt kissenödig. jag har gjort miklshake, men den hällde jag ut.

orkar inte känna såhär längre.
jag sitter och funderar på att göra något. gå ut och gå, springa, träna, bara stå och hoppa. vill röra på mig! men det känns som vädret stoppar mig. jag har ingen energi eller lust att gå ut. inget engagemang till någonting. bara sitter helt ras i soffan. trivs inte med mig själv alls längre. äcklas speciellt av magen - vilket jag har nämnt innan ;| snart kommer jag inte se någon annan utväg än att sluta äta helt .....

Kommentarer
Postat av: Annelii

Men du är ju jätte smal verkligen ?:O

2009-04-21 @ 18:19:51
URL: http://annelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0