MOGET?

läste precis en väldigt trevlig kommentar till det här inlägget.



tycker det är fruktansvärt löjligt att ens lägga energi på något sådant, och speciellt att inte våga stå för vem man är. frågan är ju vem som ska växa upp och skaffa sig ett liv? vem är du att tro att du vet ett skit om mig? ärligt talat ..

och vadå byter pojkvän stup i kvarten? haha, shit. vet du ett dugg om mig eller? bonna-tjejer, status, hångla med varandra? HALLÅ. vad fan svamlar du om? skrattretande för fan. men tack för att du tar dig tid och lägger energi på att försöka "kränka" mig ;p

karlstad, bredbandsbolaget?              

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj då fler än jag som tycker du verkar grymt omogen och egotrippad,,men de är ju ditt val.

2009-04-02 @ 07:06:14
Postat av: Annha

Anonyma idioter som inte vågar stå för de dom säger utan måste vara anonyma om du nu e så egotrippad o så hur kommer de sig då att du alltid ställer upp för alla ?:S och omogen? haha ajo ! vi kan flumma runt men omogna ? Haha nej undra vem som är omogen egentligen . och både du o jag vet att vi vet vad kärlek är svartsjuka idioter är de som skriver bara . sätt lösen på allt i stället då slipper du kommentarerna från löjliga personer

2009-04-02 @ 11:00:33
URL: http://jannhamylifemystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0