.. OCH EN KASS KVÄLL

man får väl nöja sig med att dagen har varit bra!

sitter hemma nu, precis käkat en fläskfilé-bit, tagit mig ett glas kall cola och bäddat i ordning sängen :) kvällen blev inte alls som tänkt. tanken var ju att jag skulle in till stan med sara för att träffa linus och dom. men dom var på någon fest någonstans och skulle komma ut om en stund, vilket vi inte tyckte lät alls speciellt bra, blev tveksamma och sket i dom ist! så albin körde tillbaka oss till sara. pratade lite, kollade TV. har ni sett 'jag vet vad du gjorde förra lördagen'? - världelöst! hm. sen kom en ganska bra film, 'a guy thing'. sara somnade. jag kollade på den. sen kom robin (som är värd dagens ros), roob, lisa och någon mer och skjutsade hem mig till sylte! så jag var hemma innan 12, det är inte allt för ofta som det händer ;D haha ..

mitt humör har inte alls varit i balans dom sista timmarna. så kan det bli ibland, när saker och ting går snett för mig. jag har släppt ut allt för mycket av det på andra känner jag. men, orkar inte bry mig just nu heller. så ja. vill bara sova nu tror jag, krypa ner under täcket iaf. försöka låta bli att tänka, för känner att mina tankar glider iväg på helt fel banor så fort jag sätter igång mina funderingar.

orkar inte ligga och vara deprimerad över tomheten
som inte verkar vilja försvinna.
jag förstår inte varför? det känns ingenting värt längre ändå /: det är ju bara sorg, smärta och tidsödslande bekymmer, inget annat. tyvärr. jag hade velat att det var annorlunda, men det är det inte. och man kan inte ändra två personers situation på egen hand. nej, nu funderar jag ju lik förbannat. orkar inte ens tvätta bort det förbannad sminket. godnatt :*


IMORGON SKA MIN KÄRA ÖDLA BLI FÄRDIG!! jag längtaaaar, mmmm <3

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0