JÄVLA BILDDAGBOK !!

jag kommer fortfarande inte in på bilddagboken :(( har mejlat dom och nu skrev dom tillbaka att jag måste skicka mejl från rätt e-postadress.dom verkar inte förstå ?! jag skrev ju för fan att det står fel e-postadress när jag försöker skicka "glömt lösenord", antagligen är den ändrad också !! jaja .. förklarade för dom ännu en gång nu, skrev upp massa av mina vänner, personnummer och lite annat som man inte kan se från utsidan om man säger så .. hoppas det löser sig, blir arg och ledsen om jag blir tvungen att göra en ny ! :'@



edit ; fick ett nytt lösenord och det funkade, så bytte jag till ett annat lösenord. loggade ut, sen när jag skulle logga in igen så står det 'fel användarnamn eller lösenord' IGEEEEEN !! och nu när jag skickar ett nytt lösenord till min mail genom 'glömt lösenord' så funkar inte det heller, står bara fel användarnamn eller lösenord' vad fan är problemet ? ärligt talat .. fan om det är linus igen, apaaaaa :@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0