KÄRA DAGBOK

.. jag vet inte vad jag ska säga, eller rättare sagt skriva. jag har så fruktansvärt mycket funderingar som snurrar runt i mitt huvud. liksom ; hur vet man vad som är rätt ? och vad händer om jag väljer fel väg ? ska jag gå vidare, eller vända om igen ? /: det är svårt att vilja flera saker samtidigt, svårt att veta vad man vill i längden. även om man vet vad man känner för just nu. jag har och har alltid haft svårt att släppa taget om saker, tankar, minnen, vanor .. ja allt, svårt att börja om på nytt ! svårt att glömma och tänka om. vad gör man när man fastnat i något och vill därifrån, men kan inte för att man på något jävla sätt ändå inte vill förlora det ?! ååååh, jag vet ingenting om någonting just nu :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0