EN DYSTER NATT I JANUARI

precis som vilken annan natt som helst .. sitter här i sängen, albin ligger och småsnarkar här bredvid. ljusen gör små skuggor på väggarna som rör sig smått då och då. jag tänker en hel del, det är det bästa med att sitta så här - lugn och ro, man kan slappna av, lyssna på härlig musik och rensa huvudet lite granna .. det är mycket som snurrar runt just nu - fast ändå inte - inte mer än vanligt.det finns vissa saker jag tänker speciellt mycket på just nu. känner mig lite nere faktiskt /: tyvärr inget jag så här öppet vill dela med mig av riktigt, så det får vara ett virrigt och kanske lite komplicerat inlägg. som säkert får er att tänka en hel del också. hur som helst ..

BESVIKEN - det beskriver mina känslor bra just nu, vill också tillägga att det skär i hjärtat ordentligt. två av dom viktigaste människorna i mitt liv har verkligen lyckats såra mig, ordentligt !! :'| jag kan fan inte ens förstå huuuuur .. känns liksom som att det är en oskriven lag, man gör inte så. det känns hemskt att inte kunna lita på någon, inte ens någon som står en såpass nära, och jag vet inte om det är det som är det värsta - eller om det är ; tanken av att bara vara "någon" nu, jag har liksom på något sätt alltid haft min egna plats där och kännt mig speciell. på ett bra sätt, men nu så .. nej, jag känner mig bara som precis vem som helst. det här blir fan värre och värre .. jag är ingen alls, bara en i mängden. precis som du


sorligt att allt ska försvinna .. finns inte mycket kvar - inget hopp, inget förtroende eller tillit.
dom banden som skulle hålla för alltid, dom är så gott som totalt förstörda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0