INSPIRATION! (TÄVLING)

först och främst, godmorgon! (a) jag sitter här och kollar efter lite roliga bloggtävlingar, bara för att jag blev så sugen när jag bestämde mig för att delta i kenzas utlottning av ett par supersnygga skor! hur som helst så hittade jag en tävling med ett jättefiffigt svettband. en ficka på!! jag tycker det är genialiskt, för jag vet själv vilka problem jag brukar ha med nyckeln till skåpet när jag tränar :o som ni säkert förstår är jag med och tävlar hos henne. ronja heter hon, och här hittar ni tävlingen!

jag måste säga att jag blev verkligen imponerad av den här tjejen! viljan, utstrålningen och självkänslan man ser hos henne är oslagbart och väldigt inspirerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0