STOOOR SAKNAD ;'(


pratade med mehmet för en liten stund sen. gud, jag saknar turkiet otroligt mycket! mehmet berättade att nazmi inte jobbar längre, det är lite svårt att förstå honom, men han sa något om någon diskussion med chefen :s har ju inte pratat med nazmi alls sen förra lördagen nu, har inte velat skriva heller. väntar hellre på att han tar kontakt med mig! mehmet besvarade frågan vad nazmi gör på dagarna med 'your, come, days, wait' så jag att han vill att jag kommer tillbaka iaf ... vad finns det att inte sakna?!

Kommentarer
Postat av: emma

tack så mycket! så jobbigt att sakna någon så långt borta

2009-07-14 @ 17:56:59
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0