JAG HAR ÖVERTALAT MIG SJÄLV

varför lägger jag tid på idioter som långt ifrån förtjänar mig? jag har gjort det igen. varför bryr jag mig när jag vet att det inte är värt det? jag har fått nog nu, jag tänker inte slösa mer tid på dig. jag tror att jag vill! men när jag tänker och känner efter så vet jag att jag är ute efter mer än så, mer än du någonsin kommer kunna ge mig. för dig är allt ytligt och billigt. kärlek är mer än så.

nu gäller det att tänka om! jag ska tänka ett steg längre från och med nu. hur kan man vara ute efter något man inte vill ha? jag förstår inte. och ännu hellre skulle jag vilja veta hur dagens ungdomar funkar?! varför hålla på och söka bekräftelse på det patetiska sättet många gör? "ragga 100 tjejer/dag på bdb" varför i helvete kan dom inte lära sig att kärlek inte växer på träd, det är värdefullare än så! skaffa er lite jävla självrespekt och satsa på något äkta istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0