MISSUNDERSTOOD

klockan är några minuter över elva, närmare bestämt 16 just för tillfället :) jag sitter här i min t-shirt, nyvaken och väldans krasslig, speciellt i halsen! känns fortfarande som sandpapper i strupen och irriterar mig väldigt. halv tät i näsan är jag också! just nu hoppas jag verkligen att det inte går längre utan bara är pga av ansträngningen i helgen eller möjligtvis en lätt förkylning som snart går över, för den här skiten vill jag inte behöva släpa med mig ner till turkiet!

jag har typ 100-tals tankar i mitt bekymrade huvud just nu! det där var bara en utav dom. dessutom så kan jag inte riktigt komma förbi dom nya, konfustrerande* tankarna som förhoppningsvis bara är på tillfälligt besök. eftersom mitt tålamod och förstående för hu folk i min omgivning kan vara så förbannat oförstående och egenkära så tänker jag vända vid den här punkten! jag tycker inte att saken i fråga kommer att leda någonstans iaf (:

nej, nu ska jag ta en liten bensträckare på balkongen, sedan blir'e frukost!

* ett nytt ord jag tyckte passade. bästa sättet att förklara det är nog att be er se det som det engelska 'confusing'. alltså typ förvirrande. jag vet inte varför meeeen konfustrerande kändes helt rätt i sammanhanget!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0