BLICKA FRAMÅT

känns som jag är så svår. förstår folk som tröttnar på att jag aldrig berättar. jag kan inte. jag vet inte .. ingen aning ! så fort jag försöker komma underfund med något, så fort jag försöker känna efter ordentligt och tänka igenom saker och ting. då blir allt bara som en stor storm inne i huvudet. det känns tungt, jobbigt och finns inget mer än virvlar och motstånd ! jag vill kunna förklara, främst för mig själv. jag vill känna mig säker på mig själv, veta vad jag vill och stå fast vid saker och ting .. men så fort jag försöker så blir det bara helt fel. allt går upp och ner, hit och dig. fram och tillbaka .. tills det bara finns dimma kvar. deprimerande. svårt ......

ibland undrar jag vem som talar ut, för inte är det jag. jag kommer aldrig förstå mig själv



ge mig pirr i magen och långa bekymmerslösa dagar. ljumna kvällar och kvällsdop i solnedgången.
ge mig fågelkvitter, solen i ögonen. heta dagar på stranden, skrattande barn och glass som smälter.
ge mig mjuk sand som bränner under fötterna,  den friska känslan av morgondagg och härligt svalkande vattenkrig, jag vill ha mysiga kvällar som blir nätter med det bästa folket och kalla cider. jag vill känna den underbara doften av grillat och ha massa spring i benen. jag vill vara fri

ge mig sommar, för allt känns så mycket bättre

JAG VÄNTAR .....

Kommentarer
Postat av: Annha

försår dig precis hjärtat , jag har oxå svårt för att reda ut alla känslor o tankar , men iof tänker jag massor o blir förrvirrad och ledsen men du vet att jag alltid alltid ALLTID finns här för dig ! <3<3

2009-03-20 @ 18:44:44
URL: http://jannhamylifemystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0