VAD ÄR DET MED MIG?

ååååh, känner mig bara jätte nedstämd och hängig :( men ändå är det väl egentligen ingenting jag är så där jätte bekymrad över. något har jag väl som cirkulerar runt i huvudet men .. fan! känner mig sådär instängd nu. känns som jag vill få ur mig massa. men kan inte /: vet inte hur .. känns bara jobbigt och fel. så tungt.

funderar mycket på det här med jobb. känns verkligen akut nu. jag bryr mig, men överanstränger mig inte precis. månaderna bara går och fortfarande sitter jag här. gör inget speciellt på dagarna ..... lever i stort sett ett kattliv. uuuusch, känner mig hopplös. vart hamnar man i framtiden? vill så mycket med mitt liv, men kan så lite göra för att ta mig dit. har inte riktigt någon vilja att ta mig dit. har inget att gå efter, vet ju inte överhuvudtaget vilken väg jag ska gå? vilken väg jag vill gå om man säger så. egentligen borde jag vara öppen för allt, men jag är som jag är och jag vill trivas med det jag gör. annars funkar det verkligen inte, så mycket vet jag om mig själv. vill jag inte, lyckas jag inte!! så är det bara.

sen tänker jag en del på mig själv. hur jag är, hur jag mår, ser ut. även en hel del på min fritid, hur jag spenderar den. vänner och kärlek är också inblandat. där känns det helt tomt. känns som jag glider ifrån många, ibland känner jag mig väldigt ensam! väldigt väldigt ensam ..... och ibland tvekar jag på mina känslor, vet inte riktigt vad jag vill- fastän jag precis innan känt mig så säker. om jag verkligen känner efter blir jag osäker. vad fan vill jag?

jag är överenergisk, rastlös, glad och sprattlig- nästa sekund nere, grinig, dryg och ibland väldigt kaxig ..... förstår inte. vill inte bete mig som jag gör, vill inte låta det gå ut över andra. hatar att det ska synas så på utsidan. ibland vill jag bara vrängas ut och in

och här sitter jag helt ensam .. kollar på 'big brother'. tjena!

Kommentarer
Postat av: Annha

Jag finns här om du vill prata <3

2009-03-31 @ 11:57:26
URL: http://jannhamylifemystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0