====== (SN) SCHWISCHLLLL

hur ska jag börja? jag har egentligen inget mer att prata med dig om. vi har aldrig vart speciellt bra kompisar, och jag tvekar starkt på om vi någonsin kommer bli. men jag vill ändå att du ska veta .....

alltså. det är okej. jag orkar fan inte bry mig. egentligen, varför skulle jag? det är ingenting jag känner att jag har ont utav nu ändå! jag mår bra, går vidare och överlever garanterat ;D ärligt talat var det bara roligt igår! men visst, jag bröt ihop 2-3 gånger, men jag var glad sen lika snabbt igen. jag tror faktiskt bara att det handlade om överbelastning inombords, och kanske till viss del överreaktion pga av alkoholen. nu bryr jag mig inte alls. och dessutom - det som hände igår, fick mig att förstå ännu mer vad han egentligen är värd. svaret? ingenting! så jag borde kanske säga tack? jag har bara slösat min tid och energi på honom. för efter allt jag gjort och som jag har ställt upp så har jag inte fått någonting tillbaka. dom veckorna vi hade tillsammans var bara en lek för honom. precis som resten av hans liv. för som jag ser honom nu är han ingenting annat än en bortskämd och självupptagen, omogen jävla wannabe som aldrig tar någonting på allvar, speciellt inte andras känslor. och igår förstod jag att han är inte värd att fälla en enda tår för, han är inte heller värd att vänta på eller kämpa för så som jag gjort! vilket misstag .....

alla dåliga saker har tagit över det som var bra .. den perfekta killen som jag såg finns inte kvar. den senaste månaden har jag verkligen fått se den verkliga versionen av andreas. men lycka till! jag tänker iaf gå vidare, för efter dom senaste veckorna VET JAG att det finns bättre där ute :) kanske kommer jag ångra det här, MEN det här är precis vad jag känner just nu. och osikter bildas av handligar. så är det ju. och visst, människor kan förändras .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0