INTERNET <3

haha, har fått igång internet på min dator hemma hos mamma nu :p dock med kabel, men bättre än inget! sitter här på victors (mitt gamla, saknade) rum och lyssnar på eros ramazzotti :):) påminner mig så sjukt mycket om tiden vi bodde på hjortmossen, vaktmästaren på gården brukade lyssna på honom i sin "traktor". hehe .. otroligt att man kan komma ihåg såna småsaker egentligen. fast det är nästan det enda jag kommer ihåg från den tiden. det, och att jag alltid åt pizza med skinka, ananas och banan, att jag lärde mig klockan och att knyta skorna av en några år ädlre tjej på gården som jag brukade umgås med! .. och så självklart våran stora inglasade balkong precis över "ingången" till gården och att jag hade det största sovrummet, med en egen balkong :D tusan att vi skulle flytta därifrån :(

trivdes verkligen där (: fast trivts har jag väl gjort på flera ställen, vart jag trivts bäst är en ganska svår fråga. men måste jag svara så blir det nog trots allt tessing. 21 i trollhättan. den tiden förändrade mitt liv till störst del och gav mig många underbara vänner, som finns hos mig än idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0