LIKA BRA ATT FÅ DET GJORT!

haha, gud var "frivillig" jag lät där (; hehe. kan väl bero på att jag egentligen inte har någon jätte lust att slänga in ett inlägg, men samtidigt har jag ju det där beroendet inom mig som säger att jag måste göra det! det gör mig ganska stressad faktiskt. tänkte skriva redan för 1 timma sedan, men liksom skjutit fram det hela tiden ... haft annat att lägga tiden på nu eftersom jag knappt suttit vid datorn senaste dagarna, inte så som jag brukar i varje fall. nej, nu känns det som jag fastnade lite i ett helt oväsentligt ämne :p

anledningen till att jag skapade inlägget var
(väl som vanligt inget vidare intressant men) något helt annat än ovanståden ;| har inte gjort speciellt mycket idag heller. bara tagit det lugnt, pratat med mamma och pysslat med en liten"present" till albin som jag lagt ner i stort sett hela dom här 2 dagarna där uppe/hemma på. ätit fisk och potatis till middag (vilket känns bra och nyttigt) och ridit med lisa en stund. hon, robin och kevin kom på kvällen så åkte jag med dom tillbaka hem till trollhättan efter det. jag red biggan och hon mosa, dock var hon lite skraj och ville hoppa av rätt så fort, så jag satt av samtidigt som henne, men longerade biggan en stund innan jag ställde in honom i boxen. åh, gud vad fin han är i galoppen! <3

väl tillbaka i trollhättan så stod vi på shell med folket en stund, som vanligt.
kvart i 11 var jag hemma. då tog jag med mig lite müsli och yoghurt in till datorn. har suttit här sen dess, lyssnat på lifehouse, grejat på min gård i 'farmville' och uppdaterat mig på facebook :p haha. nu ska jag kika in i mitt "café" snabbt innan jag sätter igång dagens andra avenyn -avsnitt. sen får vi väl se om jag orkar se det nya one tree hill -avsnittet också. tveksam eftersom jag gäspar så jag får tårar i ögonen redan nu (a)

imorgon ringer klockan vid halv 10. då blir det frukost enligt mitt nya mat-schema innan jag tar bussen till sonja på karlstorp för lite julstädning, ska dammsuga och torka golven som vanligt + byta gardiner och sånt där som hör till! :) hoppas jag får 300+ i betalning eftersom hannah ska ha 280. så har jag lite över till att köpa en massa frukt och sånt jag behöver nu till min strikta matplanering. när jobbet hos sonja är klart drar jag vidare för att möta upp lisa och köra ett hårt pass på sportlife, ska bli helt jävla underbart att få komma tillbaka :DD längtaaaat ihjäl mig flera veckor nu! nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av nya draman i sveriges bästa serie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0