INSTÄLLNING (y)

nu har jag bestämt mig! imorgon när jag vaknar, då ska solen skina, mina läppar ska le och jag ska se framåt ... kliva upp med förhoppningar om dagen och ta vara på tiden. jag är trött på att förlora mitt liv och slösa bort tiden på att vara olycklig och känns mig allt annatr än älskad och värdefull.

jag är trött på att bry mig ..... varför ska jag bry mig? varför ska jag vara ledsen? jag har ingen anledning till det. för jag har inte gjort något fel, och hade jag gjort det, så hade jag förodligen vetat om det. men är det trots allt så att jag har gjort fel och jag inte vet vad jag isf har gjort. ja, då är det ju inget snack om den saken att det i vilket fall inte är mig det är fel på (; suck on that!

visst att jag kan vara rejält kaxig, det vet jag om. men nu ska jag ta mig fan rycka upp mig och skaffa mig lite attityd. sluta upp med att vara så förbannat sårbar.

en hälsning till alla som känner sig träffade; jag tänker inte, anteckna gärna det - inte - ta mera skit, bli sårad och nedtrampad. jag vet vem jag är, även om jag inte alltid är så säker på vad jag vill. jag tänker inte försöka vinna någonting, för mitt liv är ingen tävling. mitt liv är mitt liv, min chans, min tid. jag är trött på att slösa bort det på att vara någon patetisk jävla ensamvarg, som desperat håller sig fast vid det och dom hon älskar och bryr sig om mest av allt. jag är less på att försöka vara någonting för alla er, som mestadels inte ens ser åt mitt håll längre. ni som inte har en tanke på vad jag gör, eller hur jag mår. jag är fördärvad av tanken av att ingenting är eller någonsin kommer bli som det en gång varit. men jag vet, att det finns inget annat sätt. jag har försökt, jag har kämpat och stått för min vilja att stanna kvar på samma plats, men jag orkar inte mera. det är allt eller inget. någonstans kanske det finns en plats för mig, någonstans där jag kan passa in och känna mig viktig för någon. känna mig som den jag en gång var. jag tänker tillbaka ett par år och ser en glad tjej, fylld av glädje, omtyckt av underbara vänner att dela skratt och erfarenheter med, dag efter dag, år efter år. vart tog hon vägen? eller är det bara så enkelt; vart tog dom vägen?

Kommentarer
Postat av: Faber Yuhani

U GO GIRL! :)

2009-10-19 @ 02:55:46
URL: http://fabermaskopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0