JAG ÄR "SOM FÖRR I TIDEN"

sitter här i sängen med datorn i knät och lyssnar på soft musik. ungefär som jag gjorde varenda kväll för ett par år sedan. gud vad jag saknar den avkopplade känslan jag bar på då, brydde mig inte om någonting. varken vikt, kärlek, vänskap, familj, väder eller pengar. bara var alldeles för mig själv i min egna värld, på mitt rum. låg i sängen i mitt älskade gröna rum i frändefors, lyssnade på musik som 'mltr', 'lene marlin', 'shania twain', 'celine dion' osv .. ja, ni vet .. sån där typisk "kärlek" musik.

men hur jag än försöker idag, kan jag inte hitta tillbaka till det välmåendet :( att sitta här ensam en lördagskväll utan någonting överhuvudtaget att göra, det gör mig deprimerad. jag känner mig misslyckad, på många sätt. inom alla områden - tjock, olycklig, ensam, frusen och fattig! det suger ..... varför kan jag inte bara koppla av, ge mig själv lite egen tid och uppskatta den. bara slappna om och vara, utan att känna att jag inte duger.

michael learns to rock cirkulerar mellan öronen för tillfället. jag älskar dom! love songs som ger en good feelings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0