SEG MEN MYSIG DAG (:

tog mig en promenad - 35 minuter, 4227 steg (y) sen fixade jag middag, gjorde en kyckling pastasås med thai sweet chili sauce, vitlök, citron, sweet soja sauce och några nypor av olika kryddor och så fettuccine (bandspaghetti) och hemmagjort vitlöksbröd till :) emelie kom kvart över 4, så käkade vi och pratade ca 1 timma. sen skulle hon hem och plugga. jag har spelat lite farmville (har nästan glömt bort bloggen för att jag fastnar innep på fb) och nu kollar jag på kenny begins (starfighter). har inte riktigt velat ge den en chans, men nu är jag glad att denny övertalade mig att göra det! haha, fyfan vilken grym film :DD :p

ska fortsätta kolla på filmen nu. väntar även på att mitt hemmagjorda glass experiment ska bli klart! rörde ihop lite krossad kexchoklad med mild vaniljyoghurt och ställde in i frysen precis (; får väl se om det blir lyckat!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0