DANCING ON MY OWN .....

idag är ingen bra dag. från att jag öppnade ögonen imorse har allting bara känts meningslöst ;| jag hatar när jag hamnar i såna här svackor, och jag kan inte förstå varför, speciellt inte nu ... nu när allt går så jävla bra! egentligen ... jag har kommit igång med träningen igen, jag har tagit tag i mitt liv på många punkter! jag är för det mesta glad och jag har lärt mig att hålla avstånd från människor som påverkar mig på ett dåligt sätt, jag är på gång med körkortet och jag känner mig tryggare med mig själv, dvs att jag t.ex. klarar av att vara ensam en fredagkväll, utan att tappa fotfästet och bryta ihop (bortsett från idag).


ensam är jag i vilket fall. spenderade dagen med att handla med pappa (mat, stolsdynor till balkongen, sängkläder till pappas säng osv...) och sova. när kvällen kom packade pappa sitt och åkte till tjejen. kvar här hemma blev jag med inga planer överhuvudtaget. det blev inte heller mycket mer än ett par bryt, slöande och kvällsmiddag bestående av filé mignon black & white blev det iaf. nu ska jag kika på en film, 'i skuggan av värmen' med joel kinnaman som faktiskt verkar någorlunda bra. kan väl inte direkt klaga heller på kvällens aktiviteter, för hur som helst hade ingenting varit roligare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0