FÖRVIRRAD!

är sjukt deppig nu. fattar egentligen inte varför?! blir galen på mig själv. vill till lipz, vill inte till lipz, vill något annat, men vill inte, saknar, saknar inte, känner mig tjock som vanligt, ingen aning om vad jag ska ha på mig om jag ska ut, har ingen alkohol, inga pengar, huvudvärk, svullen hals, slö, rastlös, uttråkad. saknar. gråter lite, slår, suckar, torkar kinderna, byter musik, sneglar på tvn, funderar, vill inte, vill. saknar inte, saknar!

har iaf tagit en dusch, satt mig på soffan, klätt på mig, sökt efter tillfredsställande musik - misslyckats, svarat när richard ringde, funderat ännu mera på om lipz ens är att tänka på med tanke på humör, mående osv. pappa ringde och berättade att han är hemma halv 8. vet inte om jag fortfarande ska vara/är hemma då - eller inte. om jag ska äta med honom - eller inte. åååååh! vad fan ska jag göra? jobbig dag.

jag är förvirrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0