NU ÄR JAG, JAG IGEN :)

fått leka av mig i köket också! underbar dag .. jag visste att det skulle bli något bra utav den :) hittat tillbaka till både lusten för träning och matlagning! :D gjorde något snabbt och enkelt, och som för det mesta, väldigt eget! ;p


wokade blomkål och broccoli i smör, thai red curry, curry och lite salt! plockade fram en burk tonfisk i vatten, hällde av vattnet och la tonfisken på mitten av en tallrik, la grönsakerna snyggt runt om och skakade ihop en kall dressing bestående av gräddfil, chilisås, lite curry, dill, cirtronpeppar och en skvätt vanlig peppar. ringlade över allting och toppade med dragon (: mumms var det! tror jag har en ny favoriträtt :p haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0