3 WEEKS LATER

jag saknar att skriva.

men samtidigt har dom senaste veckorna inte innefattat någon större lust att skriva. jag vet inte varför. det har bara blivit så ... dagarna har passerat och engagemanget till att skriva ödsliga inlägg om vad jag spenderar tiden till har liksom legat under mattan. huvudet har känts tomt, jag känner inte ord och meningar som jag brukade. men så kommer den där satans ångesten, rädsla för att jag inte kommer ha några minnen kvar från den här sommaren om jag inte skriver ner dom. jag har trots allt inte uppdaterat regelbundet sedan början av juni.

det ska bli ändring på det.

skriver jag inte, så försvinner det. jag älskar att bläddra tillbaka i tiden och minnas allting precis som om det var dagen innan. så från och med nu ska jag försöka hålla mig på banan. ladda upp bilder. släppa ut tankar och skriva ner berättelser som kanske egentligen inte spelar någon roll, eller på något sätt är intressant för någon annan. jag bryr mig inte om att ingen annan bryr sig. för det är mitt liv, mina rader och mina avtryck som lämnas ut i den här bloggen.

min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0