SHE NEVER FOUND THE WORDS TO SAY

KÄNNER MIG SÅÅÅÅ UNDERHÅLLANDE MED MINA DEPPIGA INLÄGG IDAG. ingenting behöver läsas, men måste ändå skrivas ... annars exploderar jag.


jag kan inte minnas sist gång jag var såhär nere. brukar inte ha tid till att sitta och deppa över saker :( har inte riktigt haft chansen att tänka och känna efter den senaste månaden, som jag har gjort idag ...

passar på att pina mig själv lite extra med deprimerande gammal jävla b-rap.
fördricker mig på chai och tycker synd om mig själv. haha. så jävla tragisk. woho! jag spårar ur totalt ..... hade jag fortfarande legat på den där gränsen till 'alkoholist' hade jag förmodligen hällt i mig all alkohol jag kunnat på tag på just nu. men nej, jag har "lyckligtvis" inte det suget längre. ser ingen mening med att dränka sorgerna i sprit. ser inte heller någon mening med att tröst äta, gråta till tårarna tar slut eller skära mig själv heller, så jag skonar mig från det också. tänk positivt (y. egentligen kanske jag borde kräla mig ut från den här förbannade lägenheten ändå. en promenad kan väl inte göra någon större skada?

sedan ska jag tappa upp ett bad, innan jag drar täcket över huvudet och släpper ut alla tårar. även om det inte gör någonting bättre, så känns det på något konstigt vis lättare för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0