ÄNNU EN LISTA ...

VEM

vem är i rummet med dig?
ingen alls.
vem fick du senaste sms av? hobbe.
vem tänker du på nu? mig själv.
vem pratade du senast i telefon med? min gammelmormor som ringde och grattade på våran namnsdag.
vems hus var du senast i? det kan jag inte riktigt minnas, känns som jag har suttit här i veckor ;o jag tror det var albins?
vem önskar du var med dig nu? i dagsläget ingen, men saknar tiden jag hade någon som fanns här med mig.
vem är din favoritsläkting? punkt punkt punkt. om inte papsen räknas? (:


VAR

var är din mobiltelefon?
den ligger här på bordet, bredvid datorn.
var handlar du mest? kläder eller mat? kläder - H&M och gina tricot, mat - willys.
var fick du tag på tröjan du har på dig? oj! den köpte jag för många år sedan när 'the changes' spelade på lokomotiv festivalen.
var åkte du senast bil? till och från willys, med albin i förrgår.


VAD

vad åt du senast?
kvällsmat för 3½ timma sedan.
vad drack du senast? några klunkar vatten.
vad är det för färg på dina byxor? grå. mjukisar (:
vad är den närmaste saken som är blå? tändsticksasken.
vad har du på fötterna? vita ankelsockar.
vad är din favorit färg? turkos.
vilken film såg du senast? 'valentine's day', alldeles nyss!
vad hör du just nu? musik ..... 'helloween - just a little sign' just nu.


HAR DU NÅGONSIN

sovit i någon annans säng?
dum fråga. ja.
hånglat på en bio? inte vad jag kan minnas :p
hånglat i skogen? haha, ja.
tyckt att din kusin är het? hm ... nej.
sovit naken? ja.
kört över hastighetengränsen? ja, faktiskt :D
målat om ditt rum? jajjamän.
dansat framför en spegel? ja, herregud. aerobics mest ;)
fått hicka? ännu en dum fråga. ja.
dumpat någon? ja.
stulit pengar från en kompis? nja. jag och min bästa vän gjorde faktiskt det som barn ... fast då var det mera från en ovän. haha.
hoppat i en bil med folk du just har träffat? ja, jag och ronja hängde på en hel del folk i kön till elmia ;)
varit i slagsmål? inte och slagits, bara gått emellan.
smugit ur ditt hus? yes.
haft känslor för någon som inte känt desamma? ja.
hånglat med en främling? ja. men bara en gång, som jag kan minnas ... fast ändå knappt minns (a) herregud.
älskar eller saknar någon nu? ja, båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0