YOGHURT MED ÄPPLE OCH BJÖRNBÄR



2 dl verum naturell hälsoyoghurt.
1 dl (ca ½) äpple, fintärnat.
1 dl frysta björnbär.

= ca 150 kalorier.

jag förstår inte vart min hunger och matlust har tagit vägen. speciellt inte hungern, hur kan man inte bli hungrig?!! :o helt rubbat. gjorde iaf i ordning en liten middagsskål, eftersom jag vet hur viktigt det är att äta ;)

som ni ser så tärnade jag först äpplet och blandade det med yoghurten, varefter jag strödde björnbären över. blandar givetvis ihop allting sedan, men jag har en oskyldig liten "besatthet" av att göra maten fin innan jag äter den (a) haha. mycket trevligare så! hm ... nu sitter jag här och bara petar i det. björnbären börjar blöda, så yoghurten blir lila ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0